نقش موثر و درخشان تشکل‌های مردمی در مسیر ساخت بنای فاخر جامعه

استاندار اردبیل با صدور پیامی به‌مناسبت ۲۲ مرداد، روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، تشکل‌های مردمی را در هر دوره‌ای از زمان دارای نقش موثر و کارآمدی دانست که همواره در مسیر ساخت بنای فاخر جامعه می‌درخشند.

به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، متن پیام سیدحامد عاملی به‌مناسبت ۲۲ مرداد، روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

توسعه در جوامع مختلف با کار تشکیلاتی و گروه برنامه‌محور، منسجم، متحد، پایدار و پویا رشد چشم‌گیری خواهد داشت و اهمیت این کار بر هیچ مسؤول دغدغه‌مند و دلسوزی پوشیده نیست.

تشکل‌های مردمی در هر دوره‌ای از زمان نقش موثر و کارآمدی داشته و همواره در مسیر ساخت بنای فاخر جامعه می‌درخشند و این مهم را می‌توان در حوزه‌های مختلف اعم از عمران و آبادان، بهداشت و سلامت، فرهنگ و هنر، علم و آموزش، محیط زیست و منابع طبیعی و... مشاهده نمود.

این‌جانب ضمن گرامی‌داشت ۲۲ مرداد، روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، از زحمات و خدمات داوطلبانه، خالصانه، عاشقانه و جهادی مدیران و اعضای معزّز تشکل‌های مردم‌نهاد استان اردبیل که در تمامی عرصه‌ها، برهه‌ها و زمان‌ها با همراهی بی‌نظیر و مثال‌زدنی‌شان در مسیر رشد و تعالی استان و کشور قدم برداشته‌اند تقدیر و تشکر کرده و از خداوند منّان آرزوی موفقیت، سربلندی و سرافرازی برای تمامی فعالان اجتماعی و مدنی را مسألت می‌کنم.

                                                                                                                                                               سیدحامد عاملی
                                                                                                                                                               استاندار اردبیل

کد خبر 115027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد